Kysymykset ja vastaukset - Mastercard Business

Miten tilaan kortin?

Täytä hakemuslomake tästä, tulosta ja allekirjoita. Toimita sen jälkeen hakemus meille. Voit käyttää vastauslähetysosoitetta:

Aktia Kortti Oy, Info 7300, Tunnus 5015882, 00003 VASTAUSLÄHETYS, jolloin maksamme postimaksun.

Miten tilaan uuden tunnusluvun unohtuneen tilalle?

Ota yhteys Aktian korttiasiakaspalveluun puh. 010 247 7320, tai olemalla lähimpään Aktian konttoriin.

Milloin saan uuden kortin vanhenevan tilalle?

Saat uuden korttisi automaattisesti sen kuukauden aikana, jolloin korttisi vanhenee. Kortin voimassaoloaika löytyy kortin etupuolelta (kk/vv).

Miten tilaan uuden kortin rikkoutuneen tilalle?

Ota yhteys Aktian korttiasiakaspalveluun puh. 010 247 7320, tai lähimpään Aktian konttoriin.

Mikä ero on MasterCard Business -kortin kohdalla yrityksen ja henkilökohtaisella maksuvastuulla?

a. Henkilökohtainen maksuvastuu: Kortinhaltija vastaa henkilökohtaisesti kortin käytöstä ja laskun maksamisesta. Yritys vastaa kortin palauttamisesta ja ilmoituksesta kortinhaltijan siirtyessä pois yrityksen palveluksesta.

b. Yrityksen maksuvastuu: Yritys vastaa siitä, että korttia käytetään ehtojen mukaisesti ja siitä että korttilaskut tulevat maksetuiksi. Kortinhaltijan lopetettua yrityksen palveluksessa, huolehtii yritys kortin palauttamisesta.

Mitkä ovat Aktia korttiasiakaspalvelun aukioloajat?

Aktian korttiasiakaspalvelu on avoinna ma–pe 8.30–16.30.

Mikä on korttiasiakaspalvelun puhelinnumero?

Aktian korttiasiakaspalvelunumero on 010 247 7320.