Verkkopalkka - nykyaikaa ja kustannustehokkuutta

Verkkopalkkapalvelun avulla toimitat palkkalaskelman sähköisesti yrityksen palkansaajille. He saavat palkkalaskelman omaan verkkopankkiinsa. Verkkopalkka on ekologinen ja kustannustehokas vaihtoehto.

Verkkopalkka sopii kaikille yrityksille ja yhteisöille. Palvelu tehostaa palkkahallintoa ja säästää kustannuksia. Tässä esimerkkejä:

  • Materiaali- ja postituskulut jäävät pois, kun palkkalaskelmat lähetetään, tallennetaan ja näytetään sähköisessä muodossa
  • Palkkahallintoon tulevien tiedustelujen määrä laskee. Palkkalaskelmat säilyvät sähköisessä arkistossa 18 kuukautta, ja ne ovat hyvässä järjestyksessä palkansaajan tarkasteltavissa missä ja milloin vain. Tulostettuina ne toimivat myös työntekijän palkkatodistuksena.

Etua myös palkansaajalle

Palkansaajalle verkkopalkkapalvelu tarjoaa nykyaikaisen tavan tarkistaa, tallentaa omalle tietokoneelle ja tulostaa omia palkkalaskelmiaan. Palkansaaja tunnistautuu verkkopankissa ja näkee palvelussa vain omat palkkalaskelmansa, joita pidetään sähköisessä arkistossa 18 kuukautta. Useimmat suomalaiset pankit tarjoavat tällä hetkellä verkkopalkkapalvelua.

Lisää tietoa verkkopalkasta

Verkkopalkkapalvelu otetaan käyttöön sopimalla asiasta yrityksen verkkopalkkaoperaattorin (tällä hetkellä Aditro, Tieti, ja Enfo) ja kunkin pankin tai pankkiryhmän kanssa. Tämän jälkeen työntekijöille tiedotetaan yrityksen tarjoavan verkkopalkkapalvelua. Palkansaajalle ainoa vaatimus on verkkopankkisopimus jossain palvelua tarjoavassa pankissa.

Ota yhteyttä ja saat verkkopalkan käyttöön. Yrityspalvelujen yhteystiedot.