Kysymykset ja vastaukset

Yritysverkkopankki on lukossa. Mitä teen?

Asiakaspalvelu avaa lukkiutuneet verkkopankit seuraavana pankkipäivänä klo 12 mennessä. Jos lukitus ei jostain syystä ole poistunut, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluun, 010 247 6700.

Miten saan saldotodistuksen tilinpäätökseen?

Lähetä sähköpostitse tilaus osoitteeseen yritys(at)aktia.fi, niin todistus lähetetään sinulle postitse yrityksen osoitteeseen tai halutessasi suoraan kirjanpitäjälle. Muista laittaa sähköpostiin yrityksen y-tunnus sekä tilinpäätöspäivämäärä.

Kuinka saan tiliotteen?

Tiliotteen toimitustavat ovat: suorapostitus tai tiliote yritysverkkopankissa. Klikkaa haluttua tiliä ja avaa välisivu tiliotteet, viimeisin tiliote löytyy automaattisesti sivulta. Jos sinulle tulee sekä päivittäinen että kuukausitiliote, laita hakukenttään alkamispäiväksi kuukauden viimeinen päivä ja loppumispäiväksi kuukauden viimeinen päivä, niin saat näkyviin viimeisen päivän päivittäisen tiliotteen sekä kuukausitiliotteen. Jos laitat hakukenttään ajan kuukauden ensimmäisestä kuukauden viimeiseen päivään, tulee näkyviin päivittäinen tiliote kuukauden jokaiselta päivältä.

Haluan tehdä ajanvarauksen konttoriin. Miten se onnistuu helpoiten?

Soita yritysasiakaspalveluun 010 247 6700. Ajanvaraus tehdään aikaisintaan seuraavalle pankkipäivälle.

Haluan avata yritykselle tilin. Miten toimin?

Soita yritysasiakaspalveluun 010 247 6700. Teemme puhelimessa kartoituksen yrityksestä ja halutessasi varaamme sinulle ajan konttoriin.

Mitä asiakirjoja yhdistys tarvitsee avatakseen tilin?

Kun yhdistys avaa tilin, tarvitaan yhdistysrekisteriote, yhdistyksen säännöt ja ote yhdistyksen hallituksen pöytäkirjasta, josta selviää, kuka tilin saa avata, ketkä ovat tilinkäyttöoikeutettuja sekä, mitä palveluita avaaja saa tiliin liittää.

Edustan asunto-osakeyhtiötä, ja haluamme lainatarjouksen. Miten toimin?

Lähetä lainatarjouspyyntö sähköpostilla osoitteeseen yritys(at)aktia.fi.