Konttorit ja asiakaspalvelu

Missä sijaitsee lähin Aktian konttori ja milloin se on auki?

Löydät tarkat tiedot konttoreista, niiden palveluista ja aukioloajoista tästä.

Suurimman osan pankkiasioista pystyt nykyään hoitamaan helposti ja nopeasti puhelimitse, verkkopankin kautta tai puhelin- tai verkkotapaamisen kautta. Ensimmäiseksi suosittelemme tutustumaan Usein kysytyt kysymykset -sivustoomme; olemme pyrkineet keräämään sinne kaikkein eniten asiakkaitamme askarruttavat kysymykset ja vastaukset.

Jos kysymykseen ei löydy vastausta, kannattaa soittaa asiakaspalveluun, puh. 010 247 010 (ark. klo 8-20), ja selvittää, saisiko asian hoidettua helposti ilman tarvetta käydä konttorissa.

Milloin asiakaspalveluun kannattaa soittaa?

Monet asiat on nykyään mahdollista hoitaa ilman soittoa asiakaspalveluun tai konttorikäyntiä. Ennen asiakaspalveluun soittamista suosittelemme tutustumaan Usein kysytyt kysymykset -sivustoomme; olemme pyrkineet keräämään sinne kaikkein eniten asiakkaitamme askarruttavat kysymykset ja vastaukset.

Asiakaspalvelussamme on usein ruuhkaa maanantai- ja tiistai-aamupäivinä sekä puolen kuun ja kuun vaihteen aikaan. Jos asiasi ei ole kiireellinen, voit jättää meille soittopyynnön yhteydenottolomakkeen kautta ja olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Kun soitat asiakaspalveluun, varaa pankkitunnukset valmiiksi lähelle. Näin voimme tunnistaa sinut puhelimessa ja pystymme hoitamaan asiasi nopeammin ja sujuvammin.

Miten tulen Aktian asiakkaaksi?

Meiltä saat kaiken mitä tarvitset päivittäisen pankkiasioinnin hoitamiseen, neuvoja säästämiseen, lainoja tarpeisiisi ja vakuutuksia turvaamaan sinua, perhettäsi ja omaisuuttasi.

Jätä yhteydenottopyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä ja sovitaan yhdessä jatkosta.