Siirry sisältöön Siirry chattiin
Aktian nimissä kalastellaan verkkopankkitunnuksia − hakukoneiden hakutuloksissa väärennettyjä sivustoja Lue lisää

Verkkopankki

Unohtunut verkkopankin salasana

Verkkopankin salasanan nollaus edellyttää turvallisuussyistä asiakkaan tunnistamista. 

Jos verkkopankkisi lukkiutuu, avaamme lukituksen automaattisesti seuraavana arkipäivänä klo 10. 

Mikäli sisäänkirjautuminen ei edelleenkään onnistu, voidaan tunnukset nollata asiakaspalvelussamme. Saat tunnistautumista varten tilapäisen salasanan, jonka pääset muuttamaan verkkopankissasi.

Verkkopankkitunnukset lukittuvat neljän virheellisen kirjautumisyrityksen jälkeen väärinkäytön estämiseksi. Tarkista, että olet näppäillyt käyttäjätunnuksen, salasanan ja avainlukukortin turvaluvun oikein kirjautuessasi.

Mihin tarvitset apua?

Kortit

Korttimaksaminen, kortin PIN-koodi ja muutokset kortteihin

Tilit

Tilien avaukset, verkkotiliote, tili alaikäiselle henkilölle

Maksaminen

E-laskut, suoramaksusopimukset ja muu maksaminen

Digitaalinen asiointi

Verkkopankki, mobiilipankki ja muu digitaalinen asiointi

Säästäminen ja sijoittaminen

Rahastot, osakkeet, ASP-säästäminen, muu säästäminen ja sijoittaminen

Lainat

Maksusuunnitelmien muutokset, asuntolaina, opintolaina ja muut lainat

Vakuutukset

Muutokset vakuutuksiin, hae korvausta

Asiakkaan tunteminen

Asiakkaan tunteminen ja henkilöllisyyden todentaminen

Perheen pankkiasiat

Lapsen tilit ja säästäminen ja muut perheen pankkiasiat

Kuolinpesän pankkiasiat

Kuolinpesän laskut, asiakirjat ja valtakirjat kuolinpesän pankkiasioiden hoitamiseksi

Valtakirjat

Sähköiset valtakirjat