Kysymykset ja vastaukset - MasterCard Business

Miten tilaan kortin?

Ota yhteys lähimpään Aktian konttoriin.

Miten tilaan uuden tunnusluvun unohtuneen tilalle?

Ota yhteys Aktian yritysakaspalveluun puh. 010 247 6700 (arkisin 08.00 - 18.00), tai lähimpään Aktian konttoriin.

Milloin saan uuden kortin vanhenevan tilalle?

Saat uuden korttisi automaattisesti sen kuukauden aikana, jolloin korttisi vanhenee. Kortin voimassaoloaika löytyy kortin etupuolelta (kk/vv).

Miten tilaan uuden kortin rikkoutuneen tilalle?

Ota yhteys Aktian yritysakaspalveluun puh. 010 247 6700 (arkisin 8.00–18.00), tai lähimpään Aktian konttoriin.

Mikä ero on MasterCard Business -kortin kohdalla yrityksen ja henkilökohtaisella maksuvastuulla?

a. Henkilökohtainen maksuvastuu: Kortinhaltija vastaa henkilökohtaisesti kortin käytöstä ja laskun maksamisesta. Yritys vastaa kortin palauttamisesta ja ilmoituksesta kortinhaltijan siirtyessä pois yrityksen palveluksesta.

b. Yrityksen maksuvastuu: Yritys vastaa siitä, että korttia käytetään ehtojen mukaisesti ja siitä että korttilaskut tulevat maksetuiksi. Kortinhaltijan lopetettua yrityksen palveluksessa, huolehtii yritys kortin palauttamisesta.

Mitkä ovat Aktia yritysasiakaspalvelun aukioloajat?

Aktian yritysakaspalvelu on avoinna ma–pe 8.00–18.00.

Mikä on Aktia yritysasiakaspalvelun puhelinnumero?

Aktian korttiasiakaspalvelunumero on 010 247 6700.