Aktian pääkonttori ja varainhoito muuttavat uuteen Aktia-taloon Arkadiankadulle

Aktialla on edessä historiallinen hetki, kun Helsingin toimipisteemme syksyllä asteittain muuttaa uuteen Aktia-taloon osoitteeseen Arkadiankatu 4-6. Aktia-talossa palvelemme sinua varainhoitoon, lainaamiseen ja vakuuttamiseen liittyvissä, ajanvarauksella tapahtuvissa asioissa jo 22.9.2020 alkaen. Mikäli sinulla on aiemmin sovittu tapaaminen, joka tapahtuu 22.9.2020 jälkeen, järjestetään sekin Arkadiankadun Aktia-talossa.

Päivittäisissä pankkiasioissa, sisältäen kassapalvelut, palvelemme sinua edelleen osoitteessa Mannerheimintie 14 B (Helsingin toimipiste, entinen Kolmen sepän konttori). Päivittäispalvelut siirtyvät uudistuneeseen palvelupisteeseemme alustavasti alkuvuodesta 2021.

Saapumisohje Aktia-talolle

Ota yhteyttä

Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu ja ajanvaraus konttoriin (ark. 8-20, la 10-17, su 10-15)

Asioinnin aiheet:

  • Valinta 1: Maksukortit
  • Valinta 2: Verkkopankkiasiat
  • Valinta 3: Laina-asiat
  • Valinta 4: Säästämisen asiat
  • Valinta 5: Muu pankkiasiat
  • Valinta 6: Puheluiden hintatiedot
puh. 010 247 010

Asiakaspalvelu Vakuutukset (ark. 8.30–16.30)

Asioinnin aiheet:

  • Valinta 1: Sairauskorvaukset
  • Valinta 2: Henki- ja sairausvakuutukset sekä Lainaturvat
  • Valinta 3: Säästö- ja eläkevakuutukset
  • Valinta 4: Vakuutusmaksut ja laskutus
  • Valinta 5: Muut asiat
  • Valinta 6: Puheluiden hintatiedot
puh. 010 247 8300

Verkkopankin sulkupalvelu 24h

puh. 020 333

Kortin sulku 24h

Yritysasiakkaat

Poikkeavat aukioloajat

Asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat vuonna 2021

  • 1.4. kiirastorstai klo 8.30-12.30

    2.4. pitkäperjantai suljettu

    5.4. 2. pääsiäispäivä suljettu

    30.4. vappuaatto klo 8.30-16.30

    1.5. vappu suljettu

    13.5. helatorstai suljettu

    25.6. juhannusaatto suljettu

    6.12. itsenäisyyspäivä suljettu

    24.12. jouluaatto suljettu

    25.12. joulupäivä suljettu

    26.12. Tapaninpäivä suljettu

    31.12. uudenvuodenaatto klo 8.30-12.30

    1.1.2022 uudenvuodenpäivä suljettu

    6.1.2022 loppiainen suljettu

Yritysasiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat vuonna 2021

  • 1.4. kiirastorstai klo 8.30-12.30

    2.4. pitkäperjantai suljettu

    5.4. 2. pääsiäispäivä suljettu

    30.4. vappuaatto klo 8.30-16.30

    1.5. vappu suljettu

    13.5. helatorstai suljettu

    25.6. juhannusaatto suljettu

    6.12. itsenäisyyspäivä suljettu

    24.12. jouluaatto suljettu

    25.12. joulupäivä suljettu

    26.12. Tapaninpäivä suljettu

    31.12. uudenvuodenaatto klo 8.30-12.30

    1.1.2022 uudenvuodenpäivä suljettu

    6.1.2022 loppiainen suljettu

Tiesitkö että…

Jos et löytänyt vastausta kysymyksiisi vasemmalla olevista linkeistä, soita asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua. Yllä olevista valikosta löydät kaikki tarvitsemasi puhelinnumerot ja asiakaspalvelun aukioloajat.

Asiakaspalvelu ruuhkautuu yleensä maanantai- ja tiistaiaamupäivisin sekä puolen kuun ja kuun vaihteen aikaan.

Turvallisuutesi ja pankkisalaisuuden säilymisen vuoksi pyydämme sinua aina tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi hoitaessasi pankkiasioitasi, nain pystymme myös palvelemaan sinua laajemmin.

Anna palautetta

Arvostamme kaikkea saamaamme palautetta. Asiakkaidemme antama palaute on toimintamme kehittämisen tukena ja tähtäämme siihen, että pystymme jatkossa tarjoamaan sinulle entistäkin parempia palveluita.

Näin käsittelemme palautteesi

Palautelomake

Voit antaa meille yleistä palautetta toiminnastamme täyttämällä tämän lomakkeen. Huomaathan, että tällä lomakkeella ei käsitellä henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin tai reklamaatioihin liittyviä toimeksiantoja.

Anna palautetta

Reklamaatiot ja henkilökohtainen pankkiasiointi

Palvelemme sinua henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin sekä reklamaatioihin liittyvissä asioissa verkkopankin ja Aktia Mobiilipankin suojatun viestitoiminnon välityksellä.

Kirjaudu verkkopankkiin

Palaute viranomaisille

Asiakaspalautteen ja reklamaatioiden osalta pyydämme sinua olemaan ensisijaisesti yhteydessä omaan pankkiisi. Jos et ole tyytyväinen pankin antamaan ratkaisuun, voit olla yhteydessä pankista riippumattomiin tahoihin.

Anna palautetta ulkopuolisille viranomaistahoille