Tilit ja kortit

Miten tilaan uuden kortin?

Soittamalla Yritysasiakaspalvelun numeroon 010 247 6700 klo 8–18.

Miten tilaan uuden tunnusluvun kortilleni?

Soittamalla Yritysasiakaspalvelun numeroon 010 247 6700 klo 8–18.

Miten suljen kortin, jos se on hävinnyt?

Soittamalla joko sulkupalveluun (korttien sulku 24h +358 800 0 2477) tai Yritysasiakaspalveluun (puh. 010 247 6700 klo 8–18).

Korttini ei toimi – mitä teen?

Ole ystävällisesti yhteydessä Yritysasiakaspalvelun numeroon 010 247 6700, niin tarkistamme, missä vika voisi olla. Vika voi johtua esimerkiksi kortin sirusta, erääntyneestä laskusta tai itse verkkosivusta.

Miten voin lopettaa yritystilin?

Voit lähettää yritysverkkopankin Viestit-osion kautta tunnistetun pyynnön, josta ilmenee, minkä tili haluat lopettaa ja mihinhaluat siirtää mahdolliset varat.

Kuinka saan tiliotteen?

Tiliotteen toimitustavat ovat suorapostitus tai tiliote yritysverkkopankissa. Klikkaa yritysverkkopankissa haluamaasi tiliä ja avaa välisivu Tiliotteet; viimeisin tiliote löytyy automaattisesti sivulta.

Jos sinulle tulee sekä päivittäinen että kuukausitiliote, laita hakukenttään alkamispäiväksi kuukauden viimeinen päivä ja loppumispäiväksi kuukauden viimeinen päivä, niin saat näkyviin viimeisen päivän päivittäisen tiliotteen sekä kuukausitiliotteen. Jos laitat hakukenttään ajan kuukauden ensimmäisestä kuukauden viimeiseen päivään, tulee näkyviin päivittäinen tiliote kuukauden jokaiselta päivältä.

Jos sinulla on eräsiirtotiliotesopimus, tiliote siirtyy valittuun ws-kanavaan.