Tilit ja kortit

Miten avaan uuden yritystilin?

Aktian yritysasiakkaana voit avata uuden yritystilin Oma yritysasiakkuus -sivulta löytyvällä uuden tilin avaamista koskevalla lomakkeella. Jos et vielä ole Aktian yritysasiakas, voit avata asiakkuuden täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen.

Huomaathan, että liittämällä lomakkeisiin kaikki pyydetyt liitteet nopeutat käsittelyprosessin etenemistä.

Miten lopetan nykyisen yritystilini?

Voit lopettaa yritystilisi Oma yritysasiakkuus -sivulta löytyvällä tilin lopettamista koskevalla lomakkeella. Ota yhteyttä asiakastukeen, jos haluat, että lopetettavan tilin saldo siirretään ulkomaisen pankin tilille.

Huomaathan, että liittämällä lomakkeisiin kaikki pyydetyt liitteet nopeutat käsittelyprosessin etenemistä.

Miten tilaan uuden yrityskortin?

Aktian yritysasiakkaana voit tilata Aktia Business Debit -kortin Oma yritysasiakkuus -sivulta löytyvällä uuden kortin tilaamista koskevalla lomakkeella. Jos et vielä ole Aktian yritysasiakas, voit avata asiakkuuden täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen.

Huomaathan, että liittämällä lomakkeisiin kaikki pyydetyt liitteet nopeutat käsittelyprosessin etenemistä.

Korttini ei toimi – mitä teen?

Ole ystävällisesti yhteydessä Yritysasiakaspalvelun numeroon 010 247 6700, niin tarkistamme, missä vika voisi olla. Vika voi johtua esimerkiksi kortin sirusta, erääntyneestä laskusta tai itse verkkosivusta.

Miten tilaan uuden tunnusluvun kortilleni?

Soittamalla Yritysasiakaspalvelun numeroon 010 247 6700 klo 8–18.

Miten suljen kortin, jos se on hävinnyt?

Soittamalla joko sulkupalveluun (korttien sulku 24h +358 800 0 2477) tai Yritysasiakaspalveluun (puh. 010 247 6700 klo 8–18).

Miten lopetan yrityskorttini?

Voit lopettaa yrityskorttisi Oma yirtysasiakkuus -sivulta löytyvällä kortin lopettamista koskevalla lomakkeella.

Huomaathan, että liittämällä lomakkeisiin kaikki pyydetyt liitteet nopeutat käsittelyprosessin etenemistä.  

Kuinka saan tiliotteen?

Tiliotteen toimitustavat ovat suorapostitus tai tiliote yritysverkkopankissa. Klikkaa yritysverkkopankissa haluamaasi tiliä ja avaa välisivu Tiliotteet; viimeisin tiliote löytyy automaattisesti sivulta.

Jos sinulle tulee sekä päivittäinen että kuukausitiliote, laita hakukenttään alkamispäiväksi kuukauden viimeinen päivä ja loppumispäiväksi kuukauden viimeinen päivä, niin saat näkyviin viimeisen päivän päivittäisen tiliotteen sekä kuukausitiliotteen. Jos laitat hakukenttään ajan kuukauden ensimmäisestä kuukauden viimeiseen päivään, tulee näkyviin päivittäinen tiliote kuukauden jokaiselta päivältä.

Jos sinulla on eräsiirtotiliotesopimus, tiliote siirtyy valittuun ws-kanavaan.