Yritysasiakaspalvelu

Tällä sivulla saat vastaukset kysymyksiisi nopeasti. Löydät myös asiakaspalvelun yhteystiedot sivun alareunasta.

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Tarvitsetko vastauksen nopeasti? Tarkista ennen soittoa asiakaspalveluun, voitko hoitaa asiasi Oma yritysasiakkuus -sivulla.

Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot

Asiakaspalvelu (ark. klo 9-16)

Oma yritysasiakkuus -sivu

puh. 010 247 6700

sähköpostiosoite: yritys@aktia.fi


Poikkeavat aukioloajat

Useimmin kysytyt kysymykset

Miten tilaan uusia palveluita tai teen muutoksia nykyisiin palveluihini?

Aktian yritysasiakkaiden nettisivuilta löytyy Oma yritysasiakkuus- sivu, jossa voit hoitaa yrtistystiliin sekä yritstyskortteihin liittyviä muutospyyntöjä sekä avata uusia palveluita helposti ja nopeasti. Mikäli et löydä etsimääsi oma asiakkuus -sivulta, ole yhteydessä yritysasiakaspalveluluun puh. 010 247 6700 (ark. klo 9–16)

Miten varaan ajan konttoriin?

Voit hoitaa suuren osan asioinnista verkkopankissa, Oma yritysasiakkuus-sivulla, sähköpostitse tai puhelimitse ilman, että sinun tarvitsee tulla konttoriin. Soita tarvittaessa Yritysasiakaspalveluun, puh. 010 247 6700 (ark. klo 9–16) kysyäksesi lisää.

Miten tilaan saldotodistuksen?

Tilaa saldotodistus aktia.fi kotisivuilta kohdasta Yritysasiakkaat – Oikopolut. Todistus lähetetään postitse yrityksen osoitteeseen tai halutessasi suoraan kirjanpitäjälle.

Mitä asioita voin hoitaa yritysverkkopankissa?

Yritysverkkopankissa voit hoitaa seuraavia asioita:

  • laskujen maksu kotimaassa ja myös ulkomaille
  • tilitapahtumien seuranta
  • sähköisen tiliotteen vastaanottaminen
  • lainatietojen tarkistaminen
  • tunnistettujen viestien lähettäminen pankille
  • mahdollisuus sijoitustoimintaan yrityksen toimialan puitteissa
  • yrityksen vakuutusten tilanne.

Yritysverkkopankkini on lukossa. Mitä teen?

Asiakaspalvelu avaa lukkiutuneet verkkopankit seuraavana pankkipäivänä klo 12 mennessä. Jos lukitus ei jostain syystä ole poistunut, ota yhteyttä Yritysasiakaspalveluun, puh. 010 247 6700 (ark. klo 9–16).