Useimmin kysytyt kysymykset
Miten tilaan uusia palveluita tai teen muutoksia nykyisiin palveluihini?
Miten varaan ajan konttoriin?
Miten tilaan saldotodistuksen?
Mitä asioita voin hoitaa yritysverkkopankissa?
Yritysverkkopankissa voit hoitaa seuraavia asioita:
- laskujen maksu kotimaassa ja myös ulkomaille
- tilitapahtumien seuranta
- sähköisen tiliotteen vastaanottaminen
- lainatietojen tarkistaminen
- tunnistettujen viestien lähettäminen pankille
- mahdollisuus sijoitustoimintaan yrityksen toimialan puitteissa
- yrityksen vakuutusten tilanne.
Yritysverkkopankkini on lukossa. Mitä teen?
Asiakaspalvelu avaa lukkiutuneet verkkopankit seuraavana pankkipäivänä klo 12 mennessä. Jos lukitus ei jostain syystä ole poistunut, ota yhteyttä Yritysasiakaspalveluun, puh. 010 247 6700 (ark. klo 9–16).