Asiakaspalvelu ja saldotodistus

Miten saan yhteyden yritysasiakaspalveluun?

Ota yhteyttä Aktian Yritysasiakaspalveluun näin:

  • Yritysasiakaspalvelun puhelinnumero on 010 247 6700 ja palvelemme arkisin kello 8-18.
  • Voit lähettää viestin Yritysverkkopankissa Viestit-osion kautta. Voit lähettää tunnistetun viestin myös tätä kautta, jos yritysverkkopankki -sopimuksesi on päivitetty ajan tasalle.
  • Jos asia vaatii liitetiedostojen lähettämistä, ne kannattaa lähettää sähköpostina osoitteeseen yritys@aktia.fi.
  • Kotisivujemme kautta voi myös lähettää yhteydenottopyynnön jossa voit kertoa, mihin aikaan toivoisit meidän ottavan sinuun yhteyttä.

Haluan varata ajan konttoriin. Miten se onnistuu?

Aktia on keskittänyt yritysasiakkaiden hoidon Yritysasiakaspalveluun, jossa voi jatkossa hoitaa kaikki yrityksen pankkiasiat. Soita Yritysasiakaspalveluun 010 247 6700 (klo 8–18) tai lähetä meille viesti Yritysverkkopankin Viestit-osion kautta, niin autamme sinua.

Miten saan saldotodistuksen tilinpäätökseen?

Tilaa saldotodistus lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen yritys@aktia.fi. Todistus lähetetään sinulle postitse yrityksen osoitteeseen tai halutessasi suoraan kirjanpitäjälle. Muista ilmoittaa sähköpostiviestissä yrityksen Y-tunnus sekä tilinpäätöspäivämäärä.