Kysymyksiä ja vastauksia - Aktia Business Debit

Miten tilaan kortin?

Aktia Business Debit -korttihakemuksen voi tehdä verkkopankissa, soittamalla yritysasiakaspalveluun puh. 010 247 6700 (arkisin 8.00–18.00) tai lähettämällä sähköpostia yritykset@aktia.fi.

Miten tilaan uuden PIN-tunnuksen unohtuneen tilalle?

Ota yhteys Aktian yritysasiakaspalveluun puh. 010 247 6700 (arkisin 08.00 - 18.00), verkkopankin kautta tai sähköpostilla yritykset@aktia.fi

Milloin saan uuden kortin vanhenevan tilalle?

Saat uuden korttisi automaattisesti sen kuukauden aikana, jolloin korttisi vanhenee. Kortin voimassaoloaika löytyy kortin etupuolelta (kk/vv). Uusintakortit toimitetaan joko konttoriin, jolloin asiakas saa ilmoituksen kortin noutamisesta, tai suoraan kotiosoitteeseen riippuen asiakkaan valitsemasta vuosiuusinnan lähetystavasta.

Miten tilaan uuden kortin rikkoutuneen tilalle?

Ota yhteys Aktian yritysasiakaspalveluun, puh. 010 247 6700, verkkopankin kautta tai lähettämällä sähköpostia yritykset@aktia.fi.

Mitkä ovat Aktian yritysasiakaspalvelun aukioloajat?

Aktian yritysasiakaspalvelu on avoinna ma–pe klo 8.00-18.00.

Mikä on yritysasiakaspalvelun puhelinnumero?

Aktian yritysasiakaspalvelunumero on 010 247 6700.