Siirry sisältöön Siirry chattiin
Asiakkaiden palveluita voidaan rajoittaa puutteellisten tuntemistietojen takia.

Tarkistathan verkko- tai mobiilipankista, että olet päivittänyt tuntemistietosi.

Aktian asiakaspalvelu on tilapäisesti ruuhkautunut

Perjantai 6. toukokuuta 2022 Asiakastiedotteet

Tuntemistietojen päivitykseen liittyvät kyselyt sekä päivittämättömiin tietoihin liittyvät palvelurajoitukset ruuhkauttavat tällä hetkellä asiakaspalveluamme.

Palvelurajoitukset kuten esimerkiksi korttimaksamisen häiriöt saattavat johtua siitä, että asiakastietosi ovat päivittämättä. Tarkistamme kaikkien asiakkaidemme tuntemistiedot sekä asiakassuhteen alussa että myöhemmin asiakassuhteen jatkuessa. Kun tiedot ovat ajan tasalla, asiointi on helppoa ja turvallista.

Jos olet saanut pyynnön päivittää tuntemistietosi, teethän sen mahdollisimman pian. Päivitä tietosi osoitteessa aktia.fi/kyc, jonka jälkeen palvelusi toimivat normaalisti noin tunnin sisällä. Erillistä yhteydenottoa asiakaspalveluun ei tällöin tarvita.

Pahoittelemme ruuhkasta aiheutuvaa haittaa.

Päivitä tietosi