Siirry sisältöön Siirry chattiin
Aktian tunnistuspalvelussa saattaa esiintyä häiriöitä
Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Aktian nimissä kalastellaan verkkopankkitunnuksia Lue lisää
Vaurastumis&shy;suunnitelma </br>näyttää sinulle taloutesi todelliset</br>mahdollisuudet

Vaurastumis­suunnitelma
näyttää sinulle taloutesi todelliset
mahdollisuudet

 Huijaus- ja kalasteluyritykset ovat lisääntyneet huomattavasti

Tutustu turvallisen asioinnin neuvoihimme ja uusimpiin tiedotteisiin aiheesta aktia.fi/turvallisuus.

Päivitä asiakastietosi

Suomen lainsäädännön mukaan kaikkien pankkien tulee tunnistaa ja tuntea asiakkaansa. Asiakkaan henkilötietojen lisäksi pankilla tulee olla riittävät tiedot asiakkaansa toiminnasta, taloudellisesta asemasta, asioinnista sekä palvelujen käyttötarkoituksesta. Kysymyksiä esitetään kaikille asiakkaille sekä asiakassuhteen alussa että myöhemmin asiakassuhteen jatkuessa. Lähetämme asiakkaillemme muistutuksia asiakastietojen päivittämisestä esimerkiksi tekstiviestitse tai verkkopankin kautta.

Päivitä asiakastietosi
Henkilöasiakkaat 
Alaikäinen asiakas (huoltaja) 
Yritysasiakkaat - Lue ohjeet ja täytä lomake

Muistathan, että kysymykset esitetään oman turvallisuutesi vuoksi.

Päivitä asiakastietosi
Kuva henkilöstä tekstillä me autamme suomalaisia vaurastumaan