Siirry sisältöön Siirry chattiin
Aktian nimissä soitetaan huijauspuheluita, joissa varoitetaan esimerkiksi pankkitunnusten tai tilin olevan vaarassa

Huijari pyrkii todistamaan asiansa oikeaksi lähettämällä tekstiviestin, joka näkyy samassa tutussa viestiketjussa kuin Aktian aidot viestit. Lue lisää.

Aktia ID korvaa avaintunnus-</br>kortin tunnistau&shy;tumisessa

Aktia ID korvaa avaintunnus-
kortin tunnistau­tumisessa

 Huijaus- ja kalasteluyritykset ovat lisääntyneet huomattavasti. Tutustu turvallisen asioinnin neuvoihimme ja uusimpiin tiedotteisiin aiheesta aktia.fi/turvallisuus.

Tietoa Ukrainan sodan vaikutuksista Lue lisää

Päivitä asiakastietosi

Suomen lainsäädännön mukaan kaikkien pankkien tulee tunnistaa ja tuntea asiakkaansa. Asiakkaan henkilötietojen lisäksi pankilla tulee olla riittävät tiedot asiakkaansa toiminnasta, taloudellisesta asemasta, asioinnista sekä palvelujen käyttötarkoituksesta. Kysymyksiä esitetään kaikille asiakkaille sekä asiakassuhteen alussa että myöhemmin asiakassuhteen jatkuessa. Lähetämme asiakkaillemme muistutuksia asiakastietojen päivittämisestä esimerkiksi tekstiviestitse tai verkkopankin kautta.

Päivitä asiakastietosi
Henkilöasiakkaat 
Alaikäinen asiakas (huoltaja) 
Yritysasiakkaat - Lue ohjeet ja täytä lomake

Muistathan, että kysymykset esitetään oman turvallisuutesi vuoksi.

Päivitä asiakastietosi