Frågor och svar - Aktia Business Debit

Hur beställer jag kortet?

Du kan ansöka om Aktia Business Debit-kort genom att kontakta Aktias företagskundbetjäning 010 247 6700 (vardagar 8.00-18.00), kontakta Aktia via nätbanken eller genom att sända e-post till foretag@aktia.fi

Hur beställer jag en ny PIN-kod?

En ny PIN-kod kan beställas genom att kontakta Aktias företagskundbetjäning 010 247 6700 (vardagar 8.00-18.00), kontakta Aktia via nätbanken eller genom att sända e-post till foretag@aktia.fi

När får jag ett nytt kort i stället för det som snart går ut?

Du får ditt nya kort automatiskt under den månad ditt kort går ut. Kortets giltighetstid står på framsidan av kortet (mm/åå). Det nya kortet sänds enligt överenskommelse antingen till kontoret, varvid du får ett meddelande om att kortet kan avhämtas, eller direkt till din hemadress.

Hur beställer jag ett nytt kort i stället för ett som gått sönder?

Ta kontakt med Aktias företagskundtjänst, tfn 010 247 6700, via nätbanken eller genom att sända e-post till foretag@aktia.fi

Vilka är Aktias företagskundbetjänings öppettider?

Aktias företagskundbetjäning har öppet må–fr kl. 8.00–18.00

Vad är telefonnumret till kundtjänsten?

Telefonnumret till Aktias företagskundbetjäning är 010 247 6700. (Avgiftsbelagt företagsnummer)