Gå vidare till innehållet Gå vidare till chatten
Underhållsarbeten utförs i Aktias tjänster 15.11 kl. 22–23 och 16.11 kl. 02–13 Under det korta avbrottet på lördag kan det förekomma störningar i nät- och mobilbanken. Under underhållsarbetet på söndagen fungerar nätbanken, mobilbanken, identifieringstjänsten, nätbetalningar och företagens WS-kanal inte. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
Är du inte ännu Aktias kund? Vi betjänar dig personligen och gör bankbytet enkelt för dig.

Är du inte ännu Aktias kund? Vi betjänar dig personligen och gör bankbytet enkelt för dig.

Nyheter

Luciamorgon med Finlands lucia

Luciamorgon med Finlands lucia

Webbinarium och evenemang

Bra månad trots nervositet på marknaden

Bra månad trots nervositet på marknaden

Marknadsöversikter och placeringsutsikter

Avtalsvåg för AI-bolagen

Avtalsvåg för AI-bolagen

Marknadsöversikter och placeringsutsikter

Bedrägeri- och nätfiskeförsöken har ökat avsevärt. Bekanta dig med våra tips om hur du sköter dina ärenden tryggt och de senaste nyheterna kring ämnet aktia.fi/turvallisuus.

Uppdatera dina kunduppgifter

Enligt finsk lag ska alla banker identifiera och känna sina kunder. Banken ska utöver personuppgifterna ha tillräcklig information om kundens verksamhet, ekonomiska ställning, ärenden och tjänsternas användningsändamål. Vi ställer dessa frågor till alla våra kunder både i början av kundrelationen och senare under kundrelationen. Vi skickar ut påminnelser om att uppdatera sina uppgifter via olika kanaler, så som till exempel nätbanken eller textmeddelanden.

Uppdatera dina uppgifter
Personkunder
Minderårig kund (vårdnadshavare)
Företagskunder - Läs instruktionerna och fyll i uppgifterna

Kom ihåg att frågorna ställs för din egen säkerhet.

Uppdatera dina kunduppgifter