Gå vidare till innehållet Gå vidare till chatten
Dubbla e-fakturor Våra kunder har fått dubbla e-fakturor. Den andra fakturan kan raderas. Vi utreder problemet som bäst och beklagar det besvär som orsakas kunderna.

Vanliga frågor

Här kan du snabbt och enkelt hitta svar på dina frågor.

Vad behöver du hjälp med?

Kort

Betala med kort, kortets PIN-kod och kortändringar

Konton

Öppna konton, nätkontoutdrag, konto för minderåriga

Betala

E-faktura, direktbetalningsavtal och andra betalningar

Digitala tjänster

Nätbanken, mobilbanken, identifiering och övriga digitala tjänster

Spara och placera

Fonder, aktier, BSP-sparande och övrigt sparande och placeringar

Lån

Ändringar i betalningsplan, bolån, studielån och andra lån

Försäkringar

Ändringar i försäkringar, ansök om ersättning

Kundkännedom

Kundkännedom och styrkande av identitet

Familjens bankärenden

Konton och sparande för barn och familjens andra bankärenden

Dödsboets bankärenden

Dödsboets fakturor, dokument och fullmakt för att sköta dödsboets bankärenden

Fullmakter

Digitala fullmakter

Bli kund

Instruktioner för nya kunder och hur du tar i bruka dagliga banktjänster