Koronaviruksen vaikutukset pankkiasiontiin

Aktian Karjaan, Porvoon, Turun ja Vaasan toimipisteiden kassapalvelut toimivat normaaliin tapaan arkisin klo 10-13.  

Helsingin toimipisteen kassapalveluaika on rajoitettu vielä toistaiseksi arkisin klo 10-15.

Verkkopankki, Aktia Mobiilipankki ja muut digitaaliset palvelumme ovat toiminnassa. Suosittelemme asiakkaitamme käyttämään ensisijaisesti näitä kanavia pankkiasioiden hoidossa. Pienentääksemme asiakkaidemme ja henkilöstömme altistumisriskiä, pyrimme rajoittamaan palvelutiloissamme yhtä aikaa vierailevien henkilöiden määrää. Pyydämme myös asiakkaitamme noudattamaan viranomaisten ohjeita ja suosituksia tartuntariskin pienentämiseksi.

Olemme siirtäneet tallelokeroiden tyhjennysaikataulua kuukaudella eteenpäin. Tallelokerot tulee tyhjentää aiemmasta ilmoitetun sijaan 30.6.2020 mennessä.

Lue lisää

Länsi-Uusimaa

Tarjoamme

Pankkipalvelua, Kiinteistönvälitystä, Vakuutuspalvelua

Aukioloajat

Kassapalvelut ark. klo 10-13. Muu asiointi ajanvarauksella sopimuksen mukaan.
Asiakaspääte käytettävissä konttorin aukioloaikoina. Konttoriin on esteetön pääsy.
Aktia Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-20 numerossa 010 247 010. Kun olet tunnistautunut Aktian verkkopankkitunnuksilla, voimme palvella sinua monissa asioissa puhelimessa.

Osoite

Kauppiaankatu 10, 10300 Karjaa

Henkilöstö

Jeannette Andersson, Account Manager Camilla Bäckman, Premium Banker
Eija Kajander, Account Manager Teemu Kytöpuro, Account Manager
Nina Melèn, Account Manager Kristian Pettersson, Premium Banker
Marja Saari, Account Manager Magnus Stenman, Senior Manager

 

Aktian Asiakaspalvelussa on otettu käyttöön automaattinen palveluvalikko (IVR) sekä takaisinsoittopalvelu. Automaattinen palveluvalikko toimii numerossa 010 247 010. Lue lisää.