Sujuvampaa asiakaspalvelua uusien puhelintoiminnallisuuksien avulla

8.1.2015

Aktian Asiakaspalvelussa otetaan 8.1.2015 käyttöön automaattinen palveluvalikko (IVR) sekä takaisinsoittopalvelu. Automaattinen palveluvalikko mahdollistaa tehokkaan asiakaspalvelun, sillä asiakas ohjautuu aina suoraan oikeaan paikkaan. Palvelun myötä asiakkaiden ei myöskään tarvitse jonottaa puhelimessa. Jos puheluun ei vastata välittömästi, asiakkaan numero tallentuu ja asiakasneuvoja soittaa takaisin. 

 
Automaattinen palveluvalikko tulee ainoastaan käyttöön numerossa 010 247 010. 


Miten palvelu toimii? 

Asiakkaan soittaessa suoraan Asiakaspalveluun hän kuulee nauhoitteen, jossa ensimmäisenä on kielivalinta (suomi tai ruotsi). Kielivalinnan jälkeen asiakas valitsee puhelun aiheen neljästä vaihtoehdosta: maksukortit, verkkopankki, muut pankkiasiat tai ajanvaraus tai soittopyyntö konttoriin. Asiakkaalle annetaan mahdollisuus tunnistautua valmiiksi, jonka jälkeen puhelu ohjautuu asiantuntijallemme. Ellei asiakas tee mitään valintoja, puhelu ohjautuu suoraan asiakaspalveluun. 
 
Takaisinsoittopalvelun ansiosta asiakkaiden ei enää tarvitse ruuhkatilanteessa jonottaa puhelimessa, sillä jos puheluun ei vastata välittömästi, asiakas voi tallentaa numeronsa ja asiakasneuvojamme soittaa takaisin mahdollisimman pian. Aktian palvelulupauksen mukaan pyrimme palaamaan asiaan saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. 
 

 

 
Takaisin asiakastiedotteisiin