Näin annat palautetta eri kanavissa

Arvostamme kaikkea saamaamme palautetta. Asiakkaidemme antama palaute on toimintamme kehittämisen tukena ja tähtäämme siihen, että pystymme jatkossa tarjoamaan sinulle entistäkin parempia palveluita.

Näin käsittelemme palautteesi

 

Palautelomake

Voit antaa meille yleistä palautetta toiminnastamme täyttämällä tämän lomakkeen. Huomaathan, että tällä lomakkeella ei käsitellä henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin tai reklamaatioihin liittyviä toimeksiantoja.

Anna palautetta

Reklamaatiot ja henkilökohtainen pankkiasiointi

Palvelemme sinua henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin sekä reklamaatioihin liittyvissä asioissa verkkopankin ja Aktia Mobiilipankin suojatun viestitoiminnon välityksellä.

Palaute viranomaisille

Asiakaspalautteen ja reklamaatioiden osalta pyydämme sinua olemaan ensisijaisesti yhteydessä omaan pankkiisi. Jos et ole tyytyväinen pankin antamaan ratkaisuun, voit olla yhteydessä pankista riippumattomiin tahoihin.

Lue lisää