Näin käsittelemme palautteesi

Aktian asiakaspalvelu käsittelee kaikki palautelomakkeilla tulleet asiakaspalautteet.

Kuka käsittelee?

Asian luonteesta riippuen Aktian asiakaspalvelu voi hoitaa sen heti tai välittää eteenpäin ao. vastuuyksikön (konttorin tai keskitetyn toiminnon) selvitettäväksi. Jos olet palautelomakkeella merkinnyt odottavasi vastausta, saat vastauksen sinun valitsemallasi viestintätavalla suoraan Aktian asiakaspalvelusta, omasta konttoristasi tai tuotteesta vastaavalta yksiköltä.

Annoitko riittävät yhteystiedot?

Jos odotat vastausta palautteellesi, yhteystietosi ovat tärkeät. Voidaksemme välittää palautteesi tai selvityspyyntösi esim. kotikonttoriisi, meidän on löydettävä oikea henkilö asiakasrekisteristämme. Siksi tarvitsemme nimen lisäksi osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Verkkosivujen palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys Aktian suuntaan on suojattu. Pankki- tai muuhun asiointiisi suoranaisesti liittyviin kysymyksiin emme kuitenkaan voi vastata sähköpostiosoitettasi käyttämällä.

Avoimessa sähköpostiyhteydessä ei turvallisuussyistä pidä lähettää esim. tilinumeroita, henkilötunnuksia tai maksuihin ja muihin pankkitapahtumiin liittyviä tietoja. Näitä tietoja voit turvallisesti lähettää verkkopankin suojatussa viestitoiminnossa. Se menee myös silloin käsiteltäväksi Aktian asiakaspalvelulle ja tarvittaessa ao. vastuuyksikölle.

Kuinka nopeasti saat vastauksen?

Tavoitteemme on, että vastaamme asiakaspalautteeseen 3 vuorokauden sisällä ja mikäli asian selvittäminen vie tätä pidemmän ajan, ilmoitamme sinulle ja kerromme milloin käsittely todennäköisesti saadaan päätökseen.

Kiireellisissä asioissa voit soittaa henkilöasiakkaiden asiakaspalveluumme 010 247 010, joka palvelee arkisin klo 8-20 (katso poikkeavat aukioloajat).

Yritysasiakkaana voit soittaa yritysasiakaspalveluumme 010 247 6700, joka palvelee arkisin klo 8-18 (katso poikkeavat aukioloajat).

Vakuutusasioissa voit myös soittaa vakuutuspalveluumme 010 247 7099, joka palvelee arkisin klo 8-18 (katso poikkeavat aukioloajat).

Asiakaspalautteesi antaa meille tärkeätä tietoa palvelun laadun ja tuotteiden kehittämistä varten. Siksi annamme sille suuren arvon.