Siirry sisältöön Siirry chattiin
Tiliotteet ovat myöhässä Teknisestä häiriöstä johtuen tiliotteet toimitetaan asiakkaille myöhässä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Aktia Henkivakuutuksen asiakaspalvelu on ruuhkautunut.

Pahoittelemme ruuhkasta aiheutuvaa haittaa.

Usein kysytyt kysymykset

Voit helposti ja nopeasti löytää vastauksia kysymyksiisi täältä.

Mihin tarvitset apua?

Kortit

Korttimaksaminen, kortin PIN-koodi ja muutokset kortteihin

Tilit

Tilien avaukset, verkkotiliote, tili alaikäiselle henkilölle

Maksaminen

E-laskut, suoramaksusopimukset ja muu maksaminen

Digitaalinen asiointi

Verkkopankki, mobiilipankki, tunnistautuminen ja muu digitaalinen asiointi

Säästäminen ja sijoittaminen

Rahastot, osakkeet, ASP-säästäminen, muu säästäminen ja sijoittaminen

Lainat

Maksusuunnitelmien muutokset, asuntolaina, opintolaina ja muut lainat

Vakuutukset

Muutokset vakuutuksiin, hae korvausta

Asiakkaan tunteminen

Asiakkaan tunteminen ja henkilöllisyyden todentaminen

Perheen pankkiasiat

Lapsen tilit ja säästäminen ja muut perheen pankkiasiat

Kuolinpesän pankkiasiat

Kuolinpesän laskut, asiakirjat ja valtakirjat kuolinpesän pankkiasioiden hoitamiseksi

Valtakirjat

Sähköiset valtakirjat

Tule asiakkaaksi

Ohjeita uusille asiakkaille ja päivittäispalveluiden käyttöönotto