Ota yhteyttä

Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu ja ajanvaraus konttoriin (ark. 8-20, la 10-17, su 10-15)

Asioinnin aiheet:

  • Valinta 1: Maksukortit
  • Valinta 2: Verkkopankkiasiat
  • Valinta 3: Laina-asiat
  • Valinta 4: Säästämisen asiat
  • Valinta 5: Muu pankkiasiat
  • Valinta 6: Puheluiden hintatiedot
puh. 010 247 010

Verkkopankin sulkupalvelu 24h

puh. 020 333

Kortin sulku 24h

Yritysasiakkaat

Poikkeavat aukioloajat

Asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat vuonna 2020

  • 9.4. klo 8-14
  • 30.4. vappuaatto klo 8-18
  • 1.5. vappu suljettu
  • 21.5. helatorstai suljettu
  • 31.5. suljettu
  • 18.6. klo 8-18
  • 19.6. juhannusaatto suljettu
  • 20.6. juhannuspäivä suljettu
  • 21.6. suljettu
  • 31.10. pyhäinpäivä suljettu
  • 6.12. itsenäisyyspäivä suljettu
  • 24.12. jouluaatto suljettu
  • 25.12. joulupäivä suljettu
  • 26.12. Tapaninpäivä suljettu
  • 27.12. suljettu
  • 31.12. uudenvuodenaatto klo 8-14
  • 1.1.2021 uudenvuodepäivä suljettu
  • 6.1.2021 loppiainen suljettu

Yritysasiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat vuonna 2020

  • 9.4. kiirastorstai klo 9-16
  • 10.4. pitkäperjantai suljettu
  • 13.4. 2. pääsiäispäivä suljettu
  • 1.5. vappu suljettu
  • 21.5. helatorstai suljettu
  • 19.6. juhannusaatto suljettu
  • 6.12. itsenäisyyspäivä suljettu
  • 24.12. jouluaatto suljettu
  • 25.12. joulupäivä suljettu
  • 26.12. Tapaninpäivä suljettu
  • 31.12. uudenvuodenaatto klo 9-16
  • 1.1.2021 uudenvuodenpäivä suljettu
  • 6.1.2021 loppiainen suljettu

Tiesitkö että…

Jos et löytänyt vastausta kysymyksiisi vasemmalla olevista linkeistä, soita asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua. Yllä olevista valikosta löydät kaikki tarvitsemasi puhelinnumerot ja asiakaspalvelun aukioloajat.

Asiakaspalvelu ruuhkautuu yleensä maanantai- ja tiistaiaamupäivisin sekä puolen kuun ja kuun vaihteen aikaan.

Turvallisuutesi ja pankkisalaisuuden säilymisen vuoksi pyydämme sinua aina tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi hoitaessasi pankkiasioitasi, nain pystymme myös palvelemaan sinua laajemmin.

Anna palautetta

Arvostamme kaikkea saamaamme palautetta. Asiakkaidemme antama palaute on toimintamme kehittämisen tukena ja tähtäämme siihen, että pystymme jatkossa tarjoamaan sinulle entistäkin parempia palveluita.

Näin käsittelemme palautteesi

Palautelomake

Voit antaa meille yleistä palautetta toiminnastamme täyttämällä tämän lomakkeen. Huomaathan, että tällä lomakkeella ei käsitellä henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin tai reklamaatioihin liittyviä toimeksiantoja.

Anna palautetta

Reklamaatiot ja henkilökohtainen pankkiasiointi

Palvelemme sinua henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin sekä reklamaatioihin liittyvissä asioissa verkkopankin ja Aktia Mobiilipankin suojatun viestitoiminnon välityksellä.

Kirjaudu verkkopankkiin

Palaute viranomaisille

Asiakaspalautteen ja reklamaatioiden osalta pyydämme sinua olemaan ensisijaisesti yhteydessä omaan pankkiisi. Jos et ole tyytyväinen pankin antamaan ratkaisuun, voit olla yhteydessä pankista riippumattomiin tahoihin.

Anna palautetta ulkopuolisille viranomaistahoille