Ota yhteyttä
Henkilöasiakkaat
Asiakaspalvelu ja ajanvaraus konttoriin (ark. 8-20, la 10-17, su 10-15)
Asioinnin aiheet:
puh. 010 247 010Asiakaspalvelu Vakuutukset (ark. 8.30–16.30)
Asioinnin aiheet:
puh. 010 247 8300Verkkopankin sulkupalvelu 24h
Kortin sulku 24h
Poikkeavat aukioloajat
Asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat vuonna 2021
Yritysasiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat vuonna 2021
Tiesitkö että…
Jos et löytänyt vastausta kysymyksiisi vasemmalla olevista linkeistä, soita asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua. Yllä olevista valikosta löydät kaikki tarvitsemasi puhelinnumerot ja asiakaspalvelun aukioloajat.
Asiakaspalvelu ruuhkautuu yleensä maanantai- ja tiistaiaamupäivisin sekä puolen kuun ja kuun vaihteen aikaan.
Turvallisuutesi ja pankkisalaisuuden säilymisen vuoksi pyydämme sinua aina tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi hoitaessasi pankkiasioitasi, nain pystymme myös palvelemaan sinua laajemmin.
Anna palautetta
Arvostamme kaikkea saamaamme palautetta. Asiakkaidemme antama palaute on toimintamme kehittämisen tukena ja tähtäämme siihen, että pystymme jatkossa tarjoamaan sinulle entistäkin parempia palveluita.
Palautelomake
Voit antaa meille yleistä palautetta toiminnastamme täyttämällä tämän lomakkeen. Huomaathan, että tällä lomakkeella ei käsitellä henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin tai reklamaatioihin liittyviä toimeksiantoja.
Anna palautettaReklamaatiot ja henkilökohtainen pankkiasiointi
Palvelemme sinua henkilökohtaiseen pankki- ja vakuutusasiointiin, kyselyihin sekä reklamaatioihin liittyvissä asioissa verkkopankin ja Aktia Mobiilipankin suojatun viestitoiminnon välityksellä.
Kirjaudu verkkopankkiinPalaute viranomaisille
Asiakaspalautteen ja reklamaatioiden osalta pyydämme sinua olemaan ensisijaisesti yhteydessä omaan pankkiisi. Jos et ole tyytyväinen pankin antamaan ratkaisuun, voit olla yhteydessä pankista riippumattomiin tahoihin.