Gå vidare till innehållet Gå vidare till chatten
Kundernas tjänster kan begränsas på grund av otillräckliga kundkännedomsuppgifter.

Vänligen kontrollera i nät- eller mobilbanken att du uppdaterat dina uppgifter.

Aktias kundservice är för tillfället överbelastad

Den 6 maj 2022 Kundmeddelanden

På grund av frågor gällande uppdateringen av kundkännedomsuppgifter och begränsningar i tjänster på grund av ouppdaterade uppgifter är vår kundservice för tillfället överbelastad. 

Begränsningar i tjänster, så som till exempel störningar i kortbetalningen, kan bero på att dina kunduppgifter inte har uppdaterats. Vi granskar våra kunders kundkännedomsuppgifter både i början av kundrelationen och senare när kundrelationen fortsätter. Då uppgifterna är uppdaterade, kan du sköta dina ärenden enkelt och tryggt. Om vi har bett dig att uppdatera dina uppgifter hoppas vi att du gör det snarast möjligt.

Efter att du uppdaterat dina uppgifter på aktia.fi/sv/kyc, fungerar dina tjänster normalt inom ungefär en timme. Då behövs ingen skild kontakt med vår kundservice.

Vi beklagar besväret.

Uppdatera dina uppgifter