Älykellolla maksaminen

Älykellosi on myös kätevä maksuväline, jolla teet lähimaksuja Aktian maksukorteiltasi. Voit huoletta jättää korttisi ja puhelimesi kotiin vaikka lenkille lähtiessäsi. Jos jano yllättää, maksu hoituu kellollasi ilman ylärajaa kaikkialla, missä lähimaksu toimii.


Kysymykset ja vastaukset

Täältä löydät yleisimmät kysymykset ja vastaukset Garmin Pay ja Fitbit Pay -palvelusta.

Garmin Pay

Fitbit Pay

Mikä on Fitbit Pay?

Fitbit Pay on helppo ja turvallinen tapa tehdä lähimaksuja Fitbit-älykellolasi.

Kuinka turvallinen Fitbit Pay on?

Hyvin turvallinen. Fitbit Pay käyttää vahvoja turvallisuustoimintoja, jotka on rakennettu suoraan älykelloosi ja sen ohjelmistoon. Fitbit ei pääse käsiksi maksukorttisi tietoihin, eikä niitä luovuteta myöskään kauppiaalle maksutapahtuman yhteydessä.

Jos kellosi häviää, eivät ulkopuoliset näe korttitietojasi tai pääse maksamaan puhelimellasi ilman tunnistautumista. Jos taas korttisi häviää, saat uuden heti käyttöön kelloosi.

Millä laitteilla voin ottaa Fitbit Payn käyttöön?

Fitbit Payn käyttöönotto vaatii Fitbit-älykellon. Tarkemman kuvauksen tuetuista malleista löydät Fitbitin kotisivuilta: https://www.fitbit.com/us/technology/fitbit-pay

Kuinka liitän korttini Fitbit Pay -lähimaksuun?

  1. Lataa Fitbit -sovellus älypuhelimeesi
  2. Valitse sovelluksessa "Fitbit Pay"
  3. Valitse "Lisää kortti" ja seuraa näytöllä annettuja ohjeita kortin lisäämiseen
  4. Vahvista kortin lisääminen kertakäyttökoodilla joka lähetetään sinulle tekstiviestitse
  5. Olet valmis maksamaan!

Kuinka maksan Fitbit Pay -lähimaksulla?

  1. Pidä alhaalla Fitbit -älykellosi vasemmanpuoleista painiketta kunnes korttisi näkyy näytöllä
  2. Maksa siirtämällä kello maksupäätettä vasten, kunnes maksun vahvistus tulee näkyviin maksupäätteessä

Millä maksukorteilla voin käyttää Fitbit Pay -lähimaksua?

Fitbit Pay -lähimaksua voi käyttää kaikilla Aktian korteilla.

Kortin lisääminen Fitbit -sovelluksella ei toimi

Jos kortin lisääminen Fitbit Pay -lähimaksuun ei jostakin syystä toimi, suosittelemme:
  1. Tarkista, että syöttämäsi korttitiedot ovat oikein
  2. Tarkista, että Fitbit -älykellosi on yhdistetty puhelimeesi
  3. Poista Fitbit -sovellus ja asenna se uudelleen
  4. Käynnistä Fitbit -älykellosi uudelleen
Jos mikään ylläolevista ei auta, suosittelemme, että nollaat Fitbit -älykellosi tehdasasetuksiin kellosi asetuksista ja yrität uudelleen.