Gå vidare till innehållet Gå vidare till chatten
Dubbla e-fakturor Våra kunder har fått dubbla e-fakturor. Den andra fakturan kan raderas. Vi utreder problemet som bäst och beklagar det besvär som orsakas kunderna.
Behöver du eller din närstående stöd i användningen av digitala tjänster? Nu kan du boka tid för personlig handledning

Behöver du eller din närstående stöd i användningen av digitala tjänster? Nu kan du boka tid för personlig handledning

Den 29 maj 2024 Bloggar och artiklar

Banktjänsterna har blivit alltmer digitala och vi vill stöda våra kunder i användningen av digitala banktjänster. Nu kan du boka tid för ett personligt distansmöte där du får handledning i hur du använder Aktias digitala tjänster på ett tryggt och smidigt sätt. Du får hjälp med dina frågor gällande trygg skötsel av bankärenden på nätet och i mobilen, t.ex. via mobilbanken och Aktia ID-applikationen.

Boka distansmöte här