Så här ger du respons i olika kanaler

Vi värdesätter all respons vi får. Responsen som våra kunder ger oss stöder utveckling av vår verksamhet och vi siktar på att vi i fortsättningen kan erbjuda dig ännu bättre tjänster.

Så här hanterar vi din respons

 

Responsblankett

Du kan ge oss allmän respons om vår verksamhet genom att fylla i denna blankett. Observera att med denna blankett hanteras inte uppdrag som gäller personliga bank- eller försäkringsärenden, förfrågningar eller reklamationer.

Ge respons

Reklamationer och personliga bankärenden

Vi betjänar dig i ärenden som gäller dina personliga bank- och försäkringsärenden, förfrågningar och reklamationer via nätbanken och den skyddade meddelandefunktionen i Aktia Mobilbank.

Respons till myndigheter

Om det är fråga om kundrespons eller reklamationer ber vi dig i första hand kontakta din egen bank. Om du inte är nöjd med den lösning som banken ger kan du kontakta instanser som är oberoende av banken.

Läs mer