Nätmöte

Som Aktias kund har du möjlighet att få ekonomisk rådgivning till exempel hemma i soffan. Under nätmötet talar du i telefon med kundrådgivaren och ser material som ärendet gäller på din dator eller din pekplatta.

 

Såhär fungerar nätmötet

  1. Boka tid för nätmöte genom att ringa till kundservice tfn 010 247 010 (vardagar kl. 8-20).
     
  2. Kundrådgivaren ringer upp dig på överenskommen tid och ber dig identifiera dig med dina bankkoder.
     
  3. Efter identifieringen får du en kod som du använder för att delta i nätmötet på adressen aktia.fi/natmote, så att kundrådgivaren kan visa dig material som hänför sig till ert samtal.
     

Nätmötet fungerar i alla apparater och webbläsare, men vi rekommenderar att du använder de webbläsare och apparater som räknas upp på sidan Nätbanken.

 
 

Jag sparade mycket tid, när jag inte behövde köra till kontoret.

Pekka K.

Nu kan jag sköta mina bankärenden på kvällen.

Kristina W.